MANTRA MYŠLENEK KOŘENÍCÍ V 6. ČAKŘE Alice měla skvělý butik s londýnskými módními hity, drahý…
BLONDÝNKY versus BRUNETKY
ARTANTRA®, SE ZABÝVÁ PROSTOREM, VE KTERÉM ŽIJEME
Prostor, v němž lidé žijí, je často prošpikovaný negativními emocemi a událostmi. Pro nádherné ticho prostoru musí lidé do hor. Pokud ovšem na jedno místo v horách začne jezdit více lidí, znečistí negativními emocemi a událostmi i toto místo. Ať už se jedná o oblíbené lyžařské středisko nebo o tréninkovou dálnici kolem Anappurny. Hory – především ty nedostupné – nejsou panensky čisté jen kvůli nějaké závratné výjimečnosti, ale díky absenci lidských osudů.
Pokud bychom za čistším prostorem hor přestěhovali třeba desetimilionové velkoměsto, brzy bychom prostor hor naprosto znehodnotili negativními lidskými emocemi, myšlenkami a činy. Moderní lidé nevěří v hmatatelné otisky negativních emocí a událostí. A to je chyba. Podobně jako je chybou nevíra v hmotný vliv a působení jednotlivých barev.
Manžel rozpláče manželku v křesle u televize. Otiskem této negativní události je pro moderního člověka jen psychologický pocit manželky. Slzy a nálada, které pokud se nepromění v cyankáli uvnitř manželova kafe nebo v chronickou depresi manželky či v rozvod, brzy pominou, bez hmotného vlivu na svět. De facto vlastně neexistují. V Atrantře® se učíme pracovat s vizí jejich otisku do hmotného světa.
Část negativní energie z rozplakaných pocitů manželky se přenese na viníka – manžela. Něco se mu zítra nepovede v práci, onemocní, ťukne auto, chytnou ho na radaru atd. Zbylá část této negativní energie z pocitů manželky se otiskne do místa, kde ho zažila. Něco zůstane přímo v křesle, zbytek se rozprostře po pokoji a nahoru či dolů k sousedům. Kdysi se v Atrantře® dělal výzkum tohoto vyzařování v obytných domech a zjistilo se, že otisk hádající se rodiny příliš neovlivnil další rodiny žijící ve stejném patře, ale ty, které žily přesně nad nebo pod bytem hádajících se manželů.
Pokud někdo bydlí pod rozvádějícím se párem, nestěhujte ho. Chce to klid, rozum a širší úvahu. Nechci z daného tématu dělat hon na čarodějnice. Vyprávím to jen kvůli našemu barvolamu, ve které si naznačíme pohled západní mystiky na barvy jako živé, vícerozměrné bytosti, vstupující do našeho světa stejně jako stůl nebo květináč.
Artantra® se věnuje čištění negací lidských emocí a prožitků znečištěných prostorů. Jednou z velmi výkonných metod je zvuk, vhodná melodie, skladba, ťukot skleniček, zpěv „óm“, „pískot“ tibetských misek…
Ptáte se, jestli si skutečně myslím, že puštěný Mozart před příchodem nasraného, unaveného manžela z práce bude rozpoznatelný na domácím klidu, štěstí a harmonii, i když on hudbu osobně neuslyší? Ano, věřím, že prostor ošetřený správným zvukem, třeba Mozartem, udělá místnost klidnější. Problém je v lidském faktoru; bude-li hodně nasraný, zasere Mozartem vyšmidlaný pokoj, ještě než si sedne.
BARVY JSOU DŮLEŽITÉ A JEŠTĚ DŮLEŽITĚJŠÍ
Nejen v módě pomáhá barva v odlišení se od šedého davu. V marketingu se barvou snaží odlišit od šedého davu výrobek – ať už jeho vlastní barvou (červené Ferrari, odbarvené vlasy) a nebo barvou obalu (červená na logu koly, žluté obloučky hamburgerů, růžová halenka na těle ženy). Barvy rozhodují o dojmu. Žena na rande v modře zářící kavárně působí jinak, než stejná žena, která sedí uprostřed rozoraného pole na stohu slámy. Ferrari by vypadalo stejně tam i tam, ale nějaké levnější auto?
Dojmy z barev se ukládají v pravé části naší hlavy. Logika s tím nemá co dělat, ta je na druhém břehu levé půle mozku. Proto je dítě schopné namalovat fialový strom. Logická učitelka skrze svou hemisféru vybuchne: „Tomášku, máš malovat to, co vidíš. Stromy jsou zelené!“ Tomášek se dotčeně ohradí: „To není pravda. Já ho vidím fialový.“ Jeho levá, logická hemisféra stále nebyla aktivována a v té pravé, umělecko – duchovní je barva jeho stromu prostě fialová.
PODOBNĚ REAGUJÍ I DOSPĚLÍ MUŽI
Vidí blond vlasy a odpojí levou část hlavy, ve které mají uloženo poznání o tom, kolik je s blondýnami zbytečných starostí. Všichni muži to velmi dobře vědí a často o tom i v hospodách vtipkují: „Blondýny jsou rozmazlené a na delší vztah nebo společnou domácnost to chce jedině tmavovlásky.“ Bác. Uvidí blondýnku, vypnou levou půlku hlavy a skrze tu pravou, ve které se ukládá barevné vidění světa, odletí do teplých krajin právě s ní. Zatímco doma sedí starostlivá, pečlivá a tolerantní, ale uplakaná tmavovláska…
Pravá půle hlavy nepodléhá kontrole levé – logické půli hlavy. Je vědecky dokázáno, že v pravé půli se ukládají smyslové dojmy nejen z barev, ale třeba ty z parfémů (čich), z jídla (chuť), z hlazení (hmat) nebo z hudby (sluch). Dle vědců 40% zde uložených a ukládaných informací se sem dostala jen kvůli barvám. Barevný vjem je vlastně dalším jazykem v mezilidské komunikaci. Jedná se o pocitovou řeč beze slov, působící přímo na lidské nitro (podvědomí).
Ovládáte jazyk barev? Víte, kolik má jazyk barev slovíček a kolik frází? Jak se barvou řekne: „ Ahoj, líbíš se mi“ a jakou „Vypadni!“ nebo „Buď zticha?“ Jaké je vaše poselství v jazyce barev? Podívejte se například na své oblečení a zhodnoťte to sami…
***
Pokračování tohoto příběhu nejen o barvách najdete v knize Dejá vu Vúdú na straně 31.
0 komentářů k zobrazení